Follow | Dashboard
단순 여인
Penantian yang indah
Tuesday 20 March 2012 @ 14:39 | 10 Comment [s]

Assalamualaikum w.b.t


 ''hatiku terasa sedih saat menanggung derita namun
terkadang kesengsaraan bagiku ada hikmahnya....''

Suara itu bagai kelam dan membisu

...........

Dan awan berarak dengan perlahan ,
Seperti   alunan jiwa nya yang beku.

Benarkah segaris  senyman itu ? 

Tenang bukan? siapa tahu dalam senyuman itu
Tersimpan satu cerita berdarah luka
Punya satu kekuatan
Tetap sabar menunggu

...........



Ya, dia….si budak gelisah yang sukakan kelembutan

Allahu Allah

Tabah untuk mengharungi  Walau dalam kemarau
Walau dalam gerimis..

 Tuhan, sinar itu akan kembali kan?

 untuk hati yang rindukan PadaMU bukan?..


 ‘’sedang kamu menyembunyikan dalam hatimu apa yang Allah akan menyatakannya, dan kamu takut pada manusia sedang Allah lah yang lebih berhak untuk kamu takuti’’…




    
credit to my beloved sis




SubhanaALLAH . Indahnya ciptaanMU. 
Dan kan terus menanti..
                                                         
Nota:Akan aku pujuk diri ini untuk sentiasa bersyukur dengan NikmatMU.


p/s: maaf emosi sedikit. hehe. btw, saya bukan ahli pujangga ok. haha. on the spot ni ;p kih3


Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers