Follow | Dashboard
단순 여인
senyum manis
Monday 23 April 2012 @ 09:13 | 3 Comment [s]

Assalamualaikum w.b.t


Cerita 1

"Di antara kesucian-kesucian yang dijaga adalah kesucian hubungan antara pria dan wanita"

"Kalau saya melakukan ciuman dengan wanita yang tidak halal bagi saya, berertikan saya telah menodai kesucian saya sendiri dan juga menodai kesucian wanita itu kan? Maaf Mbak El, itu adalah musibah bagi saya"

"Mungkin orang akan mengatakan saya kolot, kampungan, bahkan primitif sekalipun, saya tidak peduli.
Saya bahagia dengan apa yang saya yakini kebenarannya "


''Mass, namanya syapa?''

Ini sudah kenapa? haha .Budak kecik sudah. sudah. ngeh3

Nota: Nota lagii!Boring bukan?hehe. Erm ada orang bakal memasuki awal 20-an (inshaAllah bulan 7 ni) tapi ada ''impian” masih belum-belum tercapai lagi.Haishhh

Duhai hati bersabarlah, bersabar lah, walaupun mungkin engkau mula rasa lelah untuk bersabar. Betul ni. Huk3

bersabar lah, bersabarlah!
Oya, ada orang ‘takut’ nak ujian QTI minggu hadapan  insahaAllah .keh3
Moga Allah memudahkan urusannya.


p/s: cerita 2? err inshaAllah akan saya sambung di lain hari hehe


wallahua'lam
                                         


Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers