Follow | Dashboard
단순 여인
Tiada tajuk
Thursday 21 June 2012 @ 10:49 | 1 Comment [s]

Bismillahirohmanirohim 

Dan Nilku mulai kering oleh Mesirku yang mulai berubah .
Dan bilamana Pandang kehadapan, kelihatan ufuk yang dibatasi seurat benang?


Cemburu pada ''dia'' yang fasih beramal tetapi gagap berbicara tentang kesolehannya. *Jeng jeng jeng* secret

SubhanaAllah 


'Bila aku bersyukur dengan apa yang aku dapat, aku akan tatang ia   bagai minyak yang penuh. Tetapi minyak yang penuh itu takkan selamanya mahu ditatang, lambat-laun pasti mendambakan kebebasan untuk melimpah keluar dan pada waktu itu, tidak akan penuh lagi minyak yang selama ini ku tatang. Dari setitik yang tinggal , akhirnya kering kontang.'


Lalu, apakah harus kecewa?
oh TIDAK!!

Tersenyumlah wahai hati meskipun kau berasa pilu !


pemandangan dari sini, indah sekali.Tinggii!
                                                         

Err bila berasa sedih pandanglah ke langit
Nota: Bukan saya, orang lain ;P haha
hmm, boleh percaya?

Wallahua'lam








Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers