Follow | Dashboard
단순 여인
Pergilah jauh.
Wednesday 29 August 2012 @ 09:30 | 4 Comment [s]

Assalamualaikum w.b.t


Penggunaan kata ‘’aku’’ bagi menjiwai hikayat ini buat teman di sana.uhuk-uhuk-uhuk!

*muzik nostalgia berkumandang*

cc: asri,dayah,uci,titik dan revol.

Katamu, 
cita-cita itu kita gapai bersama.
Kita berjanji bersama untuk memetik bintang di langit bukan?

Ya, satu hari nanti.

Namun aku sudah terbelakang?lambat dua langkah dari kalian.
Kakiku masih terpasak di tanah,kepala ku meyondong bumi,
Tersungkur lalu terjatuh!
Harus bagaimana ini sahabat?

Apa kalian pernah terfikir bagaimana perasaanya? Bagaimana orang sekeliling memikirnya?Jiwanya yang kian bernanah?
namun senyuman tetap terukir buat mereka.
Perit yang sukar untuk di telan.

Hebatnya hati boleh berbicara tanpa suara.
Hebatnya hati mampu menangis tanpa airmata.

Sahabat, 
dengarkan permintaanku.

Izinkan untuk tunggu aku yang masih merangkak-rangkak ini.
Jangan paling muka denganku.boleh?
Izinkan aku untuk pegang tangan kamu saat aku jatuh dan jatuh lagi.boleh?
sungguh aku sedang merasainya saat ini.sungguh.

akan ku ajari jiwa ini untuk terbang tinggi.
Dan bermimpi setinggi-tingginya .
Seperti mereka-mereka yang jauh di sana.


Dan jangan lupa niat kan semua ini keranaNya.

sahabat,
tiba-tiba gusar kian membeban di dada.
Inginkah aku katakan jujurnya atau terus senyum melambai dari kejauhan namun kesedihan kian membengkak?
….
Di sela tatapan dan senyuman,
Ketika hati terus mencari keredhaanNYA,
Selintas sepi terus menggila,
Akankah kasih dan rindu kalian tetap ada buatku?

Mungkin suatu masa dahulu,
kita bagai asing dan kekok  tahap dewa,
namun..
Allah melimpahkan sayang,
bukan tiba-tiba,
ada rahmatNya yang terselindung.

SubhanaAllah.

Ikatan ini yang kita sama-sama telusuri,
Moga sama-sama membawa kita menujuNya.
Mana mungkin bisa ku menipu diri ini jika ingatan terus-terusan dengan kalian.

Oh ya, maafkan aku jika selama ini,aku tidak pernah membuat kamu gembira. Maaf aku tidak mampu T_T.

Lihubbilah.


Di langit yang sama,panahan kasih dan rindu akan kuhadiahkan buat kalian.Hanya doa ku kirimkan dari jauh.


                                  
Gambar dari kiri: asri, saya, dayah. titk and revol)

(pic zaman dulu-dulu,sila kecilkan mata anda pls :p) zaman dulu-dululah sangat.


Oh ya, sebenarnya ada lagi seorang anggota. uciii!! tapi masa ni dia tak ada :(

Masih ingat lagi dua gambar di bawah itu?
t-shirt tu titik hadiahkan untuk geng ''buapak'' except cik asri hahaha.(lain kali bilang titik)
jangan risau masih dalam simpanan,inshaAllah.

mangkuk tu?err haha
simbol kita!itu menandakan kita semua kuat makan.
jangan lupa bakso yang lazat itu ya!huhu

Buat kalian..
Tinggal beberapa hari lagi.saat ini asri di awan biru. Jaga diri di sana semua!jangan lupa bebelan ''makcek-makcek ''ini ya.inshaAllah jika ada rezeki kami akan menyusul. Doa-doakan kami (termasuk uci dan dayah).Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan. Ameen.

saranghaeyoo chinggu-neomo-neomo-chowa-haesso! aresso grr
Ada rezeki kita jumpa lagi dengan izin Allah :)

oh ya, jangan lupa solat! *tangan dekat pinggang sambil kening berkerut*

err Tolong jangan RINDU aku
plsss. ;p

-YANG MENULIS sambil seka air mata ^^


taekkeh.

                                                        
Today and always,beyond tomorrow,I need you beside me,always as my best friend,lover and forever soul mate. 

Can I?

Wallahua'lam.






Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers