Follow | Dashboard
단순 여인
Dunia baru
Wednesday 31 October 2012 @ 10:23 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum wbt


Cinta mula mekar :)
err means cinta kepada buku2 ya ==''

Menempuh alam baru. Alhamdulillah. Permudahkanlah ya Robb.
peluang ke2 tidak akan aku sia-sia kan! Allahu Allah

punya azam untuk itu, maka ya Allah perkenankanlah..perkenankanlah
(sebaknya baca blog orang yang berjaya mencapai apa yang diinginkan, saya?)

Suatu saat nanti hati akan kembali tenang dengan izinNYA.
sangat yakin dengan itu.

Ohya, ada liqa' baru dengan ukhtie yang super comey di sini.
kak umi sangat baik.hmm murobbi saya.Melihat dia satu tamparan buat ku.
subhanaAllah.

kita inginkan semua yang terbaik bukan?
Moga semua dalam jagaanNYA.

Ameen. 

ps: lamanya tidak update disebabkan saya jarang online(tiada broadband sebenarnya) kehkeh.hanya mampu meng'intai' dari jauh.ohya jikalau ada yang mengikuti post saya dari semasa ke semasa, terima kasih tapi sebenarnya post ini di tulis hanya untuk diri sahaja.Segan ni..

 
Wallahua'lam          





Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers