Follow | Dashboard
단순 여인
Bisu
Sunday 10 February 2013 @ 15:48 | 4 Comment [s]

Bismillahirrahmanirrahim..

kau laju,
ketawalah untuk aku,
biarkan aku yang masih merangkak-rangkak.

pedih.

biar aku simpan.

*hujan lagi*

aku tak tahu,
tapi aku mahu rasa itu.

Cuma mahu ditinggal nota,
pada hati yang mungkin membaja, (atau aku saja?) 

Dunyah!




''Apabila saya berpura-pura untuk menjadi kuat,tiada siapa yang dapat melihat air mata tersembunyi saya kecuali Allah.
Apabila saya sedih dan memerlukan bahu untuk menangis,tiada siapa mendokong saya kecuali Allah.
Menyenangkan manusia adalah amat sukar, menyenangkan Allah adalah yang paling mudah.
Allahlah yang Maha Besar, Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani, dan semua pujian adalah milikNYA.''


 -Prof. Dr. Tariq Ramadan


laut. sering membantuku saat aku hilang tujuan!




Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers