Follow | Dashboard
단순 여인
bimbang
Wednesday 4 September 2013 @ 10:51 | 0 Comment [s]

Bismillah

play dari lappy: bimbang.


Tentang si tukang tulis;

Malu-- pemalu yang amat,tahap melampau. Nampak ja ayat entry macam ganas yang maha hebat tapi realitinya? ish ish. Rasa nak tampar laju-laju. cakap itu ini tahap makcek-makcek bla bla bla. bayangkan hendak post or publish entry baru dekat public (facebook etc) pun malu. ek? pernah dua,tiga kali post di facebook,tak sampai 5 minit,hampehh! laju tekan papan kekunci "delete'' dengan pecutnya apabila dalam noty ada yang meng"like". Segan yang amat. Motip? segan+malu orang baca? baik toksah buat blog kan? Rasanya takda kot yang baca even kawan saya pun taktau yang saya ada blog ni. See, nampak sangat yang saya tulis untuk diri sendiri kan? Hish. nyampah. Actually tukar link blog pun sebab rasa malu?? apakah? ==''

hmm tapi kalau ada rasa nak baca, baca ja lah.

err saya ada buffering problem tahap kritikal. it was like erm erm loading.hahaha. macam krik krik krik.
ada paham? dush-dush. siyes menguji ketabahan orang disekeliling. bahaha.

si tukang tulis addicted dengan benda bawah ni. Rasanya candy ni untuk orang yang sakit tekak kan?hahaha lantak la. saya suka makan candy yang keras,pedas. waaa rasa heaven. sejuk di mulut. oleh kerana saya pencinta makanan tegar, confirmed lepas tu rasa nak muntah. grab la dengan lajunya benda ni. lepas tu, gigit dengan rakusnya. Purr meoww. Gigit? yup pecahkan dalam mulut laju-laju, bukan kunyah perlahan-lahan ya! bahahaha. sangat la kurang sopan ya readers (jangan ikut perangai ni) Dalam bag mesti ada benda ni tau uols.


yang ni best, a stick of Extra strong Halls! phewww.yummy.
                                                             
nak Halls lagi?*iklan*
wakakaka



selalu ada masalah dengan tudung sejak dari zaman ribena lagi. macam nak bergaduh dengan tudung di situ. mulut pot pet while i was having bad tudung day. orang tegur, selalu plak tu. aishh. at the end, lantak kau la tudung senget senget kanan kiri. yang penting covering my aurah! eheh. (senyum comel)

tetiba teringat kisah zaman sekolah dulu, form six. rinduunya.3 years ago. eheh. pemalas buat kerja sekolah! buat kerja sekolah dekat sekolah la kan ;p

selalu berangan yang " how lucky i am to have someone that makes saying goodbye so hard " ecewah tapi opkos la yang halal one punya. ok next, ;p
(hmm  counting day balik kampus) haish

kalau ada masalah, tak suka cerita dengan orang. sebesar-besar manapun ujian dari NYA, sampai buat diri ini jatuh, nangis tahap melalak still tak boleh kongsi dengan orang. (kadang-kadang ada jugak ssikit kongsi) yakin.. Allah kan ada? heh.
so 
selalu cakap dengan diri;

dear,
life is too short to be sad. so smile.

Alhamdulillah bakal memasuki tahun ke2. Doa'kan saya.


si baju biru cool dengan mobil putih besaq---jalan raya? epic.
kbai

<sesi entry mencarut lalala~>






Older Post | Newer Post
//BONJOUR.


Aku hanya mampu mengajak, Aku bukan penghukum. Setelah aku menyeru setakat yang terdaya. Mari robohkan jerijil kejahilan dengan ilmu agar diri tidak terkurung dalam penjara kedangkalan.

umairahsafiyyah.blogspot.com Since May 2011

//Navigation.

//Post. //Admin.


//Tagboard.


Website counter

get this widget here


Daisypath Happy Birthday tickers